1 Mart 2012 Perşembe

Hediye olarak ördüğüm bebek yeleği...

20 yorum:

  1. Hoşgeldiniz, güzel paylaşımlar dilerim:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim,sizde hoşgeldiniz :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. hoşgeldin Aslı...blogun hayırlı olsun... güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle...

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun,Güzel paylaşımlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  6. Aslıcım hayırlı olsun:) Hemen izlemeye alıyorum seni, takibindeyim artık:))

    (kelime doğrulama olayını kaldırırsan, yorum gönderenler için çok iyi olacak canım)

    YanıtlaSil
  7. nasıl kaldıracağımı bi bilsem Selmacım :)) baya çalışmam gerekecek blog konusunda :)))

    hepinize teşekkür ederim arkadaşlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kumanda panelinden ayarlara gir, oradan yorumlar sekmesini seç sayfanın sonlarına doğru ''Yorumlar için kelime doğrulama gösterilsin mi?'' seçeneği var onu hayır olarak işaretle ayarları kaydet de.. Hepsi bu kadar..

      Sil
    2. Zaten yapmışsın bile:))

      Sil
  8. aslıcım hayırlı olsun blogun, ben de ekliyorum seni blog listeme..

    YanıtlaSil
  9. Merhaba arkadaşım hayırlı olsun blogun bebek yelegide çok hoş rengide kendide ellerine saglık canım izlemeye alıyorum

    YanıtlaSil
  10. Cok güzel,bir kac yerde gördüm tarifini ,istedim ama geri dönen olmadi,rica etsem roba kismini anlatirmisin, ellerine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın...Çok teşekkür ederim.Bende hanimelim.net arkadaşlarla beraber örmüştüm..Tarifi tüm ayrıntıları ile http://www.hanimelim.net/viewtopic.php?f=200&t=2548 adresinde bulabilirsiniz..sevgiler...

      Sil
  11. eline sağlık çok güzel olmuş senide bloguma beklerim

    YanıtlaSil
  12. Ellerinize sağlık..çok güzel olmuş..çok şık..güyecek bebek çok şanslı...blogunuz çok hoş...tanışmaya banada beklerim..sevgiler nurşen..nurlumutfakta.blogspot.com

    YanıtlaSil